Een holobox is een mooie en innovatieve uitvinding waarmee bedrijven kunnen presenteren. In welke vorm dan ook. Of je nu vanaf een centrale locatie op meerdere locaties tegelijk een belangrijke mededeling hebt voor je personeelsleden, een product wil lanceren of een dienst wil promoten. Holoboxen zien we steeds vaker terug in het straatbeeld, in congrescentra en in concertzalen. Wil je meer weten over een holobox huren en waarom dat een goed idee is? Lees dan snel verder.
Presenteren vanaf een centraal punt
Je kunt met een holobox huren presenteren vanaf een centraal punt. Je kunt jezelf laten projecteren op de gewenste locatie en je hoeft dus niet meer fysiek aanwezig te zijn als je bijvoorbeeld een breed publiek wilt toespreken. Dat scheelt tijd en kosten, terwijl je publiek niet in de gaten heeft dat ze naar een livestream en driedimensionale projectie kijken. Een voordeel is niet alleen dat je via een live verbinding op afstand kunt presenteren en kunt speechen, maar ook de interactie kunt opzoeken met je publiek. Ze kunnen reacties geven en vragen aan je stellen.
Holobox huren om een product te lanceren
Voor het lanceren van een nieuw product is een holobox huren een zeer goede optie om niet alleen op te vallen, maar ook om je potentiële klanten te enthousiasmeren. Een driedimensionale projectie van het product spreekt immers veel meer tot de verbeelding dan een afbeelding of een productvideo. Je kunt zelfs een interactieve productpresentatie maken waarbij de mensen die in aanraking komen met je advertentie het product compleet kunnen bestuderen en je kunt er zelfs voor kiezen om ook een verkoper in beeld te brengen die meer uitlegt over het product en ook laat zien hoe het werkt.
Holobox huren om de aandacht te vestigen
Een holobox huren is ook slim om te doen als je meer de aandacht op je bedrijf, dienst of product wilt vestigen. Het maakt eigenlijk niet uit wat je verkoopt, want met een holobox kun je op een interactieve manier je potentiële klanten informeren, enthousiasmeren en uiteindelijk activeren. Vooral op strategische plaatsen, zoals in de etalage van een winkel of in een winkelcentrum, kun je veel aandacht generen voor je bedrijf, dienst of product. Een goede reden dus om eens te investeren in een holobox. Ook al is het maar tijdelijk.
Entertainen
Met een holobox huren kun je het publiek ook entertainen. We zien de holobox steeds vaker terug in concertzalen, waar het product gebruikt wordt om overleden artiesten weer op het podium te zetten of waarbij de jongere versies van een oudere band op het podium verschijnen. Denk maar terug aan het laatste concert van Abba waarbij de bandleden van achter de schermen zongen, maar hun jongere versies stonden met behulp van holografische projecties op het podium. En zo zijn er nog legio mogelijkheden te verzinnen waarbij je de holobox kunt inzetten om het publiek te vermaken.
Huren is goedkoper
Weet je nog niet of een holobox een goede investering is of heb je ‘m slechts eenmalig nodig? Dan is een holobox huren de beste optie. Je kunt kennismaken met de oplossing en bepalen of het uiteindelijk de investering waard is om een exemplaar aan te schaffen.